{VIDEO} “Lebih 6.2 juta tontonan…” Kucing selamba ‘lepak’ dalam peti ais sambil susukan anak

“Lebih 6.2 juta tontonan…” Kucing selamba ‘lepak’ dalam peti ais sambil susukan anak. Kucing merupakan haiwan coomel yang sentiasa mendapat perhatian ramai dan menjadi pelengkap di dalam seseebuah keluarga. Ia juga kaadangkala mempunyai tingkah laku yang pelik sehingga membuaatkan peemiliknya peening. Pun begitu, haiwan itu tetap disayangi dan segala karenahnya dianggap sebagai melucukan.

Bila berada di dalam rumah, kuucing kebiasaannya akan ‘menanda’ port kegemaran yang memberi keselesaan kepada mereeka. Ada yang suuka duuduk dalam almari, bakul kain dan bawah katil. Itu hanyalah level biasa, berbeeza dengan kucing yang tular ini yang dilihat sedang bersantai bersama anak-anaknya di dalaam peti sejuk.

Lebih ‘menggeramkan’, kuucing kelabu itu dilihat sedang menyusukan anak2nya yang berwarna oren.

Video yang dimuatnaik oleh peengguna TikTok, @fitotan itu menjadi tular sehingga ditonton sebanyak 6.2 juta kali.

Barangkali terlalu selesa dengan kesejukan di dalam peti sejuk itu, semua kucing2 tersebut terkejut setelah ‘disergah’ oleh pemilik mereka.

Ibu kucing kemudiannya dilihat keluar meninggalkan anak-anaknya yang masih lagi selamba duduk bersantai di situ.

Menjengah ke ruangan komen, rata2 netizen terhibur melihat telatah kucing itu dan ada turut berkongsi mengenai kucing mereka yang juga suka duduk di dalam peti ais.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*